NOVOSTI

TrueVUE® EXPRESS 
Inteligentno rješenje za brzu inventuru

TRUEVUE Hrvatska


TrueVUE® EXPRESS je inteligentno rješenje za brzu inventuru namijenjeno za male i srednje trgovine na malo.


Ovo rješenje na učinkovit, ekonomičan i jednostavan način omogućuje brzu primjenu i iskorištavanje prednosti implementacije RFID-a (radiofrekvencijske identifikacije proizvoda), kao što su pomoć u poboljšanju točnosti inventara, omogućavanje bržeg nadopunjavanja, veću radnu učinkovitost i povećanje prodaje.


TrueVUE® EXPRESS zahtijeva sljedeće operativne komponente:
●  Bluebird mobilni Android uređaj s TrueVUE® EXPRESS aplikacijom*
●  Ručni čitač Bluebird RFID
●  Poslužitelj s host računalom u oblaku Amazon Web Services
●  Web-portal
●  RFID zaštitne privjeske i etikete
*   Rad aplikacije zahtijeva da trgovine imaju dostupnu bežičnu mrežu ili da koriste GSM – Globalni sustav za mobilnu komunikaciju. Primjenjuju se odredbe i uvjeti.
 
Pregled sustava
Mobilni Bluebird Android uređaj — opremljen aplikacijom TrueVUE® EXPRESS — priključen na ručni čitač za brojanje robe s RFID-oznakama, traženje zaliha i pisanje novih oznaka. Prikupljeni

Podaci se sinkroniziraju sa serverom u oblaku, te svi podaci o maloprodaji ostaju sigurni putem bežične veze.
Svaki novi uređaj mora se registrirati da bi se mogao koristiti s aplikacijom. Za obavljanje ovog procesa, trgovac mora samo skenirati jedinstveni QR kod za potvrdu registracije i svakom uređaju dodijeliti određenu trgovinu. Kada je gotovo, korisnici se mogu prijaviti i pristupiti glavnom izborniku koji prikazuje sljedeće opcije:
●  Broj ciklusa provjerava razine zaliha u skladištu i u trgovini. Izvješće o inventaru se ažurira nakon prihvaćanja broja.
●  Pretraživanje pomaže djelatnicima u trgovini da lociraju artikle kojima pripada određeni EAN ili UPC za bržu nadopunu iz skladišta u trgovinu.
●  Skeniranje i ispis je proces skeniranja barkoda i ispisa EPC-a na praznu RFID etiketu ili oznaku za brzo i učinkovito praćenje.
 ● Sinkronizacija se automatski pokreće kada odabrani proces zahtijeva ažurirane podatke.
 
Izvješća
TrueVUE® EXPRESS BackOffice uspostavlja vezu između podataka koji se odnose na trgovinu, administratore sustava i osoblje trgovine. Trgovci na ovaj način putem mobilne aplikacije mogu imati pregled izvješća i poslova osoblja. Svaka trgovina ima vlastiti BackOffice s podacima za upravljanje inventarom i izvješća koja se odnose na određenu trgovinu. Središnji BackOffice služi za upravljanje glavnim podacima i konfiguracijama koje su relevantne za sve trgovine iste robne marke/kupca.

 
Prednosti za trgovce
TrueVUE® EXPRESS softver u kombinaciji s RFID hardverom i uređajima omogućuje isporuku podataka u realnom vremenu, po trgovinama i za cijelo poduzeće sa svrhom:
●  povećanja brzine i učestalosti prebrojavanja inventara
●  brze nadopune robe na police što doprinosi povećanoj prodaji i manjem snižavanju cijena
●  preusmjeravanja djelatnika s operativnih zadataka (provjera robe) kako bi se više orijentirali prema kupcima radi  boljeg iskustva kupovine (customer experience)


Funkcionalnost
●  Inovativno rješenje bez potrebe za prilagodbama
●  Čarobnjak (Wizard) za uvoz bilježi glavnu datoteku inventara
●  Nema fiksne infrastrukture, Wi-Fi sinkronizira podatke trgovine sa serverom
●  Kompatibilnost sa Bluebird ručnim RFID čitačem RFR900
●  Kompatibilnost sa Bluebird EF400 Touch mobilnim računalom


Set opreme

  • Ugovor o pretplati TrueVUE EXPRESS
  • QR kod za registraciju uređaja na trgovinu
  • RFID oznake i/ili etikete

  • Bluebird ručni RFID čitač – model RFR900

RFR900 ima ergonomsku ručku i uključuje originalnu Bluebirdovu tehnologiju TankSmith™ za maksimalnu pouzdanost u zahtjevnim okruženjima. Prema specifikacijama otporan je na pad s 1,2 metra (4 stope) te zaštitu IP54 od vode i prašine. 

  • Bluebird EF400 Touch mobilno računalo
EF400 je džepno računalo s dodirnim zaslonom od 4 inča, prenosivo i lako se drži. Namijenjeno je za teške uvjete, zaštićen od vode i prašine i može podnijeti višestruke padove s 1,8 metara (5,9 stopa).

Šifre proizvoda